>_<.Assalamualikum.waalaikumussalm.

"blog!blog?
kenapa semua org ada blog?
tapi aku x de.."
.aku termenung.aku boring.aku terfikir.
bukak laptop.tepat pukul 9.50 pagi
bersamaan dengan 17/2/2010 aku
mulakan mission "create blog".
yeah!berjaya! tajuk? aku.kisah.perjuangan.



Pages

Thursday, February 18, 2010

impianku..harapanku..


assalamualikum.
bior sye tolong jwabkan.waalaikumussalam.>_<

impian!
sye yakin anda mempunyai impian..
dan ini impian saye ^_^

."keluarga bahagia".

bagi saya,tiada apa yg lebey bermakna
melainkan membina keluarga yg bahagia..

dan!setiap lelaki akan bergelar suami..
saya tidak terkecuali kerna saya lelaki.hoho^_^

"abang..kanda..abahnya"
"abi..ayah..abah"

pe name panggilan terbaik utk isteri dan ank2 ye?

lihat!

saya sudah mula memikirkanya..
haha.^_^

ya allah..ku pohon..
kurniakan aku isteri solehah..
yang mampu memberiku semangat..
yang mampu memberiku zuriat yang soleh dan solehah..
yang mampu menjagaku tatkala aku dalam kesusahan..
yang mampu mengajar anak2 ku erti kehidupan seorang muslim..

5 comments:

  1. insyaAllah.. semoga dikurniakan sebuah keluarga yg bhgia ^_^

    ReplyDelete
  2. insyaAllah...ada seorang wanita yg diciptakan untuk m'jadi is3 mu yg solehah & melahirkan anak2 yg soleh solehah...ameen

    ReplyDelete
  3. hehehe,,1 lagi pggilan enta tertinggal,,,'walid',,
    huhuhu,,
    hm,,semua org mengimpikan perkara yg sama,,
    hope segalanya d permudahkan!
    n,,go0d luck!

    ReplyDelete
  4. hoho..hebat2...akak doakan luqman dpt yang terbaik....sori la hri tu tergurau yer...hehe..saje je nk menyakat

    ReplyDelete