>_<.Assalamualikum.waalaikumussalm.

"blog!blog?
kenapa semua org ada blog?
tapi aku x de.."
.aku termenung.aku boring.aku terfikir.
bukak laptop.tepat pukul 9.50 pagi
bersamaan dengan 17/2/2010 aku
mulakan mission "create blog".
yeah!berjaya! tajuk? aku.kisah.perjuangan.



Pages

Thursday, February 18, 2010

aku dan dia..^_^


aku dan dia..
sudah ku ibaratkan dia seperti pasanganku..

aku dan dia..
sudah ku ibaratkan dia seperti pakaianku..

aku dan dia..
sudah ku ibaratkan dia seperti jantungku..

tanpa dia aku lumpuh
tanpa dia aku sakit
tanpa dia aku serba tak kena!

arrgghhh!
perit sungguh perasaan ini..
perit sungguh hati ini..
perit sungguh jiwa ini..

kulitmu putih..
badanmu kecil molek..
mukamu bersih..
corak bajumu sering menjadi igauanku..

siapa dia?

cik LENOVO..^_^

No comments:

Post a Comment